„Divna Indonezija“ na 37. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu

„Divna Indonezija“ na 37. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu

Ambasada Republike Indonezije već tradicionalnoe učestvuje na 37. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu, koji će biti održan od 19. do 22. februara. Prošle godine je Indonezija sa velikim uspehom bila zemlja-partner 36. Beogradskog sajma turizma. Sa temom „Divna Indonezija“, ove godine će na štandu ambasade (hala 1), biti promovisana bogata kultura najprostranije i najmnogoljudije zemlje iz Jugoistočne Azije. Biće predstavljeni krajevi Indonezije, od najzapadnijeg regiona Aće na ostrvu Sumatra, do najistočnijeg dela, pokrajine Papue.

Ovogodišnja tema nastupa Indonezije ima za cilj da proširi potencijale turističkih destinacija ove zemlje na više od 17.500 ostrva, van tradicionalnih odredišta. Biće prikazano bogatstvo raznolikosti naroda, kultura, načina življenja, prirodnih resursa, biodiverziteta flore i faune, kao i rezultati ekonomskog i socijalnog razvoja u Indoneziji.

Indoneziju je tokom 2014. posetilo 9,44 miliona stranih turista, 7,19 procenata više u odnosu na prethodnu godinu. To znači da je premašen plan vlasti da požele dobrodošlicu za 9,3 miliona gostiju iz inostranstva.

S obzirom na to da je Indonezija, između ostalog, najveći arhipelag na svetu, te da nudi mnoga interesantna mesta kako stranim, tako i domaćim turistima, smatra se da će ta zemlja moći da beleži dalji rast industrije turizma u godinama koje dolaze, pogotovo sa unapređenjem saobraćajne infrastrukture i kvaliteta usluga.

Sada industrija turizma u Indoneziji čini oko četiri odsto ukupnog domaćeg proizvoda (BDP) čija je nominalna vrednost za 2014. procenjena na 856 milijardi dolara. Meren paritetom kupovne moći (PPP, prema tržišnim cenama) prošlogodišnji BDP Indonezije je procenjen na 2,5 biliona dolara.

Vlasti Indonezije su kao cilj postavile da turistička industrija u 2019. učestvuje sa osam odsto u BDP. To bi značilo i ostvaranje 13 miliona novih radnih mesta u zemlji koja ima preko 250 miliona stanovnika od kojih su polovina mlađi od 30 godina. Indonežanski ministar turizma Arief Jahja je kao cilj postavio dolazak 10 miliona stranih gostiju tokom 2015, što bi značilo i prihod od preko 12 milijardi američkih dolara. Računa se, naime, da, u proseku, strani turista u Indoneziji potroši 1.200 dolara.

Očekuje se i da će, tokom ove godine, u Indoneziji biti zabeleženo 254 miliona domaćih turista koji će potrošiti 16 milijardi dolara.

Ministar Jahja je kazao i kako se radi dostizanja ovih ciljeva, vlada Indonezije usredredila na poboljšanje infrastrukture (uključujući informatičku), zdravstva i higijene, kao i internet promovisanja u inostranstvu.

Tokom Sajma, na štandu Indonezije će biti predstavljeni tradicionalni plesovi Indonezije koje će izvoditi članovi plesne grupe Ambasade Republike Indonezije „Bidadari“. Biće organizovane i mnoge druge zanimljive aktivnosti u kojima će posetioci Sajma biti u mogućnosti da učestvuju i osvoje specijalne nagrade.

Pozivamo sve prijatelje i članove Društva srpsko-indonežanskog prijateljstva „Nusantara“ da, tokom posete Međunarodnog sajma turizma, posete i štand Ambasade Republike Indonezije.


http://evroazija.info/divna-indonezija-na-37-unarodnom-sajmu-turizma-u-beogradu/

http://www.dobrevesti.rs/%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%BC/item/5410-divna-indonezija-na-37-me%C4%91unarodnom-sajmu-tirzima-u-beogradu